Friday, November 30, 2012

Stockholm sindrom in medikaliziran porodni sistem

Veliko krat mi je zelo težko sprejeti dejstvo, kako lahko ženske zagovarjamo, branimo nasilna dejanja porodničarjev in/ali babic,
kako branimo njihovo nasilje v porodnih sobah, njihovo fizično, psihično in tudi spolno nasilje.


Ko sem spoznala Stockholm sindrom mi je postalo marsikaj jasno.

Moje mnenje je, da tisti, ki zagovarjo legalno nasilje in posilstvo v porodnih sobah,
nismo nič drugačni od tistih, ki zagovarjajo nasilje v družini.


3 comments:

  1. ja. osebje najbrž študira in dela za ne prav velike plače, da potem zlorablja paciente... dobro jutro

    ReplyDelete
  2. Lepo pozdravljeni!

    Sama sicer še nisem rodila in nimam izkušenj s porodom, porodnišnico ..., me pa vseeno kaj več zanima in ne razumem vašega članka.
    Kaj mislite s tem, da se v porodnih sobah dogaja fizično, psihično in spolno nasilje (predvsem spolno mi ni jasno, fizično ali psihično malo bolj)? Če prav razumem, je npr. psihično lahko "tečna, nesramna" babica, ki z nami grdo govori, nas ne upošteva ...
    Prosim za razlago.

    Hvala in uspešno delo še naprej!

    ReplyDelete
  3. Če ženska jasno izreče, da ne želi vaginalnega pregelda in se ta izvede prosti njeni volji je to posilstvo.
    Če ženska v solzah od bolečin prosi babico, naj da roko ven in ji babica na njene prošnje odgovori, da ne, ker čaka na popadek, pote je to posilstvo.

    Zanimivo branje na to temo:
    http://birthwithoutfearblog.com/2010/12/09/a-license-to-rape/

    ReplyDelete