Thursday, January 6, 2011

Prišel sem (Kaj sedaj?)

‎"Komaj sem te dočakala! 
Zdaj, ko te imam v rokah in te gledam pa si mi tako tuj in grd.
Žalostna sem. Slaba mama sem. Morala bi te ljubiti, moral bi mi biti najlepši, moral bi biti moj, morala bi se čutiti povezana s teboj!
Slaba mama sem. Žalostna sem."

Sedaj si lahko misliš, da se tebi kaj takšnega ne more zgodit, da se boš takoj zaljubila v svojega težko pričakovanjega otročička, a 
večkrat se lahko zgodi, da se mamica (ali/in ati) ne bo takoj povezala z otročkom, da se ji bo zdel tuj in drugačen od tega kar je pričakovala, da ne bo takoj čutila močne ljubezni, navezanosti, povezanosti,...
To se lahko zgodi vsaki.
Naše združenje je tej temi namenilo delavnico Prišel sem (Kaj sedaj?), kjer predstavimo kako se še pred porodom in v prvih nežnih dneh po porodu povezati, navezati in komunicirati z otročkom.

No comments:

Post a Comment