Tuesday, December 14, 2010

Doula se predstavi (Andreja)



Lep pozdravček!

Ime mi je Andreja.
Sem mamica treh otrok in doula.

Po prvi izkušnji klasičnega medikaliziranega poroda, sem iskala informacije o možnostih drugačnega, bolj humanega poroda. 
Odkrila sem resnico o porodu. Porod je lepa, nežena, intimna, spiritualna izkušnja. To sem izkusila z mojim drugim in tretjim samostojnim porodom.
Želim si, da bi lahko vsaka mamica imela blaženo in mirno izkušnjo poroda.
S to željo sem postala doula.



Sebe vidim kot doulo, ki absolutno prisluhne in se prilagodi željam ter potrebam bodoče mamice. 
Mamica se naj ob porodu počuti sproščeno, varno in uslišano.

Hvala, 
veliko smeha in uspeha ti želi 
Andreja (040 77 88 33)
vis.feminea@gmail.com

PS: predlagam, da še prebereš:




PPS:

No comments:

Post a Comment