Wednesday, December 15, 2010

Izjave mamic

"Vaše informacije in nasveti za lažji, hitrejši in manj boleč porod so mi res pomagali! Hoja, gibi in pozicije so bile neprecenljive."  
-Ksenja iz Maribora


"Bala sem se poroda. Res panično bala! Nevem kako bi rodila, če ne bi hodila k vam na priprave na porod. Bilo je super! Res ste mi pomagali. Hvala." 
-Mateja iz Maribora


"Hvala za podporo. Vaši nasveti in mirne besede smo mi pomagali, da sem se odločila za porod, ki mi je spremenil življenje." 
-Valerija iz Ljubljane


"Vesela sem, da sem na svoji poti odkrivanja drugačnega poroda odkrila združenje Vis Feminea. Vaše zgodbe, misli in besede so mi dale moč, da sem v sebi našla samozavest in mir, da speljem porod sina tako, kot sem čutila da je prav. Verjetno je bil to odločilni delček mozaika, ki sem ga spletla, da je bil porod zares sanjski."
-Vesna iz Novega Mesta


No comments:

Post a Comment